![](http://ptu11.at.ua/_nw/0/s52817920.jpg)
У вересні відбулося перше засідання школи психолого-педагогічної підтримки у формі корекційно-розвивального заняття на тему: «Мотивація до роботи керівників груп».
Метою заняття було навчати розподіляти обов`язки та працювати, як єдине ціле, класного керівника та майстра. Надати рекомендації щодо врахування індивідуально-типологічних особливостей учнів у навчально-виховному процесі. Інформувати про роль самооцінки на розвиток особистості. Формувати у присутніх навички групової взаємодії та ефективного спілкування.
Викладачі та майстри створювали моделі ідеальної співпраці класного керівника та майстра групи, аналізували наскільки їх власна співпраця близька до ідеалу, шукали причини недоліків у роботі.
Працюючи у малих групах педагоги пригадали типи темпераменту та рівні самооцінки. Розробляли рекомендації в роботі з учнями враховуючи, індивідуальні особливості, долаючи нові проблеми адаптаційного періоду учнів. Вирішували проблему вибору старости в групі, а тому дискутували на теми «лідер», «лідерство» і як його виявити в учнівському середовищі.
Керівникам груп для роботи з учнями було запропоновано тест «Обери дерево – пізнай себе». Інформативний та простий у використанні, який можна застосовувати для розкриття характерологічних особливостей дітей.
Спільно вирішували мотивацію керівників груп до роботи.
Присутні отримали рекомендації щодо роботи з дітьми різного типу темпераменту, були проінформовані відносно впливу самооцінки на розвиток особистості, що надасть їм можливість ефективніше співпрацювати з учнівським колективом. А виявлення нових стимулів, стане позитивним та якісним мотивом до роботи керівників груп.
![](http://ptu11.at.ua/_nw/0/s11734088.jpg) |