Учитель навчається все життя!
Учитель є вчителем доти, поки навчається сам.
В. Сухомлинський
Важливою формою роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів навчальних закладів є теоретичні (проблемні) семінари. Ця форма методичної роботи виникла як результат зростання потреб педагогів відповідно до нових досягнень педагогіки й перспективного педагогічного досвіду. Педагогічні працівники професійно-технічного училища №11 м.Нововолинська розуміють,що навчання педагога не може мати зупинок, перерв, не може закінчуватись. Тому в січні 2016р. був проведений проблемний семінар «Формування життєвих та професійних компетенцій учнів через впровадження сучасних форм і методів навчання та виховання». Методист училища Магдисюк Е.Л. ознайомила з сучасними методами організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності, відмітила, що правильний підбір методів навчання учнів сприяє розвитку їхніх пізнавальних здібностей, озброєнню їх уміннями й навичками використовувати здобуті знання на практиці, готує учнів до самостійного набуття знань, формує їхній світогляд.
Викладач Васильєва Т.П. акцентувала увагу педагогів на методах стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності. Виділила основні фактори, що сприяють формуванню внутрішньої мотивації пізнавальної діяльності учня.
Досвідчений педагог Питель Л.Ю. поділилась досвідом виявлення рівня навчально-пізнавальних досягнень учнів через різні методи контролю.
Корисною була інформація майстра виробничого навчання Гринюк Л.З. щодо поєднання декількох методів у єдине ціле під час організації навчання.
У ході семінару педагоги вирішували проблемні питання, шукали відповіді на питання щодо ефективності застосування сучасних форм і методів навчання. На завершення методист ознайомила учасників семінару з порадами педагогу, які свого часу давали видатні дидакти, відомі знавці педагогічних наук.
|