Четвер, 28.03.2024, 21:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Професійно-технічне училище №11 м. Нововолинська

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 201
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Травень » 28 » Науково-методична конференція-звіт педагогів ПТУ №11
08:27
Науково-методична конференція-звіт педагогів ПТУ №11

     Науково-методична конференція-звіт педагогів ПТУ №11

 Стрімкий розвиток інформаційно-комунікативних технологій є одним із факторів, що визначає розвиток світової спільноти ХХІ століття. Цивілізація постійно рухається до побудови інформаційного суспільства, де головну роль буде займати інформатизація і наукові знання. У зв’язку з активним розвитком інформаційних технологій та їх впровадженням у різні сфери життя все більшої актуальності набуває формування інформаційної культури сучасних учнів. Інформаційні технології  – з одного боку, це потужний інструмент для отримання дитиною найрізноманітнішої інформації, з іншого – ефективний засіб підвищення інтересу до навчання.

     Саме над питанням оволодіння інформаційно-комунікативною культурою як педагогами, так і  учнівською молоддю розмірковували й ділилися досвідом  представники педагогічного колективу Нововолинського професійно-технічного училища № 11 у рамках науково-практичної конференції, а також підбивали підсумки роботи над науково-методичною проблемою «Розвиток ключових компетенцій учнів через упровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій».

    Захід відкрила методист Магдисюк Е. Л., яка поінформувала присутніх про результативність роботи над загально училищною проблемою та відзначила, що робота педколективу упродовж останніх п’яти років ( 2011-2015рр.) була спрямована на те, щоб кожен учень міг:

  • визначати можливі джерела інформації і стратегію їх пошуку;
  • аналізувати отриману інформацію, використовуючи різного типу схеми, таблиці і т.д. для фіксації результатів;
  • використовувати результати процесів пошуку, отримання, аналізу і оцінки інформації для прийняття рішень;
  • створювати нові (для конкретного випадку) інформаційні моделі об’єктів  і процесів;
  • накопичувати власний банк знань за рахунок необхідної інформації;
  • використовувати сучасні технології під час роботи з інформацією;
  • працювати з інформацією індивідуально, а також у групах.

       Для опанування педпрацівниками  методики використання інформаційно-комунікаційних технологій, методистом Васейко В. І. було організовано постійно діючий проблемний семінар «Педагогічний пошук», а  психологом  училища Зайчук А. А. психолого-педагогічний семінар.

      Методистом училища Магдисюк Е. Л. та головами методичних комісій проведено серію майстер-класів, навчальні тренінги, інструктивно-методичні наради, дискусії, круглі столи, педагогічні читання «Інформаційно-комунікаційні технології, як інструмент розвитку учнівських компетенцій».

      Як засіб удосконалення професійної компетентності педагогів, практикувались інноваційні форми методичної роботи: відео-лекція, тека праксеології, тека акмеології, віртуальна педагогічна кухня, комунікативна лабораторія, прес-колаж, гурткова толока, кейс інновацій, Інтернет-мандрівка та ін.

       Бібліотекарем училища Тихоходовою М. В. оформлено картотеку журнальних статей із загальноучилищної проблеми, а методистом

 Магдисюк Е. Л. прочитано лекцію «ІКТ – інструмент формування учнівських компетенцій» та організовано семінар «Нові підходи до роботи педагогів».    

   12 викладачів та майстрів виробничого навчання  мали змогу відвідати тренінгові  заняття «Інтел. Навчання для майбутнього» і отримали сертифікати.

    Педагоги училища брали участь у різноманітних обласних методичних заходах: засіданнях секцій, на яких виступали з доповідями, презентаціями; обласних олімпіадах, конкурсах, проводили показові уроки, брали участь у виставці «Творчі сходинки педагогів Волині».

      Дидактичні та методичні напрацювання з використанням сучасних інформаційних технологій педагоги представили на виставці досягнень «Формула успіху».

        З учасниками конференції поділилися досвідом впровадження інформаційно-комунікативних технологій  Остяк С.В., Житнецький О.Ю., Галушка В. М., Мисанюк Г. І., Біднюк О. Є.

     Усі присутні погодилися з тим, що  комп’ютеризований  урок  є  цікавим  та  важливим  відкриттям  сучасної освіти. Та для того, щоб урок був цікавим та дійсно корисним для учня, потрібні як високоякісна техніка та досконалі навчальні програми, так і досвідчені вчителі, які можуть поєднати традиційні, випробувані часом методи, форми і прийоми із новітніми технологіями. 

 

   

Переглядів: 1038 | Додав: ptu | Рейтинг: 3.0/1
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Травень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031