Згідно плану роботи методичної комісії педагогічних працівників ресторанного господарства відбувся майстер-клас щодо методики проведення інтегрованих уроків, який провели майстер виробничого навчання Кришталь Л.А. та викладач спецпредметів Остяк С.В.
Методичною метою уроку був показ використання ІКТ на уроках професійного навчання як сучасного засобу навчання в освіті.
Педагоги довели, що інтегровані уроки є потужним стимулятором розумової діяльності учнів, в процесі яких вони починають аналізувати, порівнювати, шукати зв’язки між предметами і явищами.
Метою викладачів було показати інтеграцію – обєднання різних частин уроку в одне ціле, їх взаємовплив, взаємопроникнення, а також злиття навчального матеріалу теорії та виробничого навчання.
Уроки такого типу найкраще розкривають творчий потенціал педагогів. Це не лише новий етап у професійній діяльності, а й чудова можливість для нього вийти на повний рівень відносин з групою.
У результаті таких нестандартних уроків учні набувають системні знання, розвивається їх творчий підхід до діяльності на уроці, комунікативні якості, формуються переконання, досягається всебічний розвиток особистості.
Завдяки майстер-класу педагоги поділилися умінням перетворення теоретичних знань на закріплення практичних навичок і здобуття нового досвіду учнями. |